Bra eller anus?
Du vet nog faktiskt svaret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra eller anus?
Så jäkla nice! Klockan då
Molly Hatchet !!!Det tog en bra bit av eftermiddagen idag också @jabla, men till slut lyckades jag vaska fram en skiva från din älskade M-hylla. Är det äntligen dags nu ...?
Urk, ser alltför hälsosamt utFrugan fick bestämma dryck idag
Vet inte vad jag hade förväntat mig iofs!
Tänkte ”wait for it”Klockren outfit!
Såg din annons gällande 005an, inte helt oväntat låg klockan i mat. Det måste vara första gången på köp & sälj haha!
Tänkte ”wait for it”
Bifall på denDet enda snus som borde räknas, resten av sortimentet vet i fan om det kan kallas snus
Om du vill kan jag skicka dig ett 'horn' med isländskt näs snus, den sorten som skiljer pojkar från män.Det enda snus som borde räknas, resten av sortimentet vet i fan om det kan kallas snus
Det tog en bra bit av eftermiddagen idag också @jabla, men till slut lyckades jag vaska fram en skiva från din älskade M-hylla. Är det äntligen dags nu ...?
Far min är ett Zappa fan av format, själv har jag aldrig fattat charmenM som i Zappa!
The Mothers of Invention.
Du menar väl genus eller anus.Bra eller anus?
Stort tack, har testat nässnus tidigare, trodde jag skulle nysa mig själv till döds.Om du vill kan jag skicka dig ett 'horn' med isländskt näs snus, den sorten som skiljer pojkar från män.
PM ifallatt.
Det är lugntStort tack, har testat nässnus tidigare, trodde jag skulle nysa mig själv till döds.
får nog erkänna att jag inte är man nog för sånt
Jag tränger till det hela och utbrister i en odé till din störtsköna TudorDet är lugnt
En grupp som iaf förtjänar att komma med, deras bästa album IMODet tog en bra bit av eftermiddagen idag också @jabla, men till slut lyckades jag vaska fram en skiva från din älskade M-hylla. Är det äntligen dags nu ...?
Stort tack, jo den var nog en fullträff faktisktJag tränger till det hela och utbrister i en odé till din störtsköna Tudor
En 'keeper' menar du ? Och hoppas jag för din skullStort tack, jo den var nog en fullträff faktiskt
Lutar nog allt åt detEn 'keeper' menar du ? Och hoppas jag för din skull
Det gläder mig att höra, får jag lov att kalla dig... kompis ?Lutar nog allt åt det
Självklart kompisDet gläder mig att höra, får jag lov att kalla dig... kompis ?
Tack skall du ha !Självklart kompis