Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi borde ha en parfym avdelning kände jag nuSorteras inte sånt som parfymerad gegga?
Hahaha, tror de skulle åka och köpa klockor!! De kommer på onsdag!Ping @llesurk hahah
Fyyfan!! Ville ju också medHahaha, tror de skulle åka och köpa klockor!! De kommer på onsdag!
Det är klart, är väl du som betalar... hihiFyyfan!! Ville ju också med
Man kan aldrig lita på hantverkare! Kommer och går som de vill, tar betalt trots de inte är där... men fina klockor, ja de ska de haFyyfan!! Ville ju också med
Kul dinka, aldrig sett förrut!Paus på resande fot...
Ngn som ville ha bild på spännet ocksåPå Ikea. Sitter och fotar klockan och inser att jag samtidigt blir fotograferad själv
Det där älskar du ju min vänNu ska vi räkna, 1+1= far åt helvete
Ja jag börjar redan längta på söndaglunch, tror jag ska ta med mig blocket hem över helgen nästa gång, vilken helg det kommer att bliDet där älskar du ju min vän
Så jäkla nice! Klockan då
Då så, snart 14 arbetsdagar kvar till långledigt
Klockren outfit!Vi gör enchiladdos, givetvis i dagens jobbeskjorta helt öppen och klorblekta badshorts
Jag tycker att det blev lite coolt faktiskt!Bra eller anus?
Why notBra eller anus?