Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nollgradigt och regn är det allra värstaSlutar tidigt och åker hem. Gillar inte snö och kyla, men nollgradigt och regn är inte någon höjdare heller...
Då ser vi snart en Putin Beach i Phuket då?Föra gången jag var i Thailand ( precis innan tsunamin) så alla försäljare och inkastare kunde några fraser på svenska, nu är det lilla Moskva här.
Gatumaten smakar faktiskt bättre än den på restaurangen, det är vad jag tycker.
En ikon!En efterlängtad klocka har hittat hem! Har varit på service i Sundsvall ett bra tag nu!
Klockan i sig är inte värd ett skit, men affektionsvärdet är desto högre, ovärderligt om ni frågar mig! Tack för hjälpen @Stroboman!
Väldigt fin, och kul med Chopard här på KS!Kan inte sluta beundra den här
Nej det finns på tok för få! Jag är sjukt sugen på en 1937 men har inte budget för det nuVäldigt fin, och kul med Chopard här på KS!
Är du eller frun som lagar den goda maten, eller turas ni om?Unnar oss torskrygg till middag.