Brygd i microugn ?Fick bli en öl på maten. Men varför är den stor när det skulle vara en mikroöl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brygd i microugn ?Fick bli en öl på maten. Men varför är den stor när det skulle vara en mikroöl?
Nä, för här växer inga burkar i skogenBurksvamp???
Finns inte på kartan i Skåne.
Nä, så illa var det inte Var på Lottas krog och ölen var god. Är annars skeptisk till öl som framställs i mikrobryggerier i skägghipsters regi.Brygd i microugn ?
Hann ju inte plocka nån svamp i år. Frosten kom tidigt och saboterade allt! Lingon plockade jag lite av på ”mina” ställen.Burksvamp???
Finns inte på kartan i Skåne.
Jo, det kan bli väl pretentiöst ibland, på den gamal ”goda” tiden stavades öl Pripps Blå eller Falcon Export (som var helt ok)Nä, så illa var det inte Var på Lottas krog och ölen var god. Är annars skeptisk till öl som framställs i mikrobryggerier i skägghipsters regi.
Norrlands Guld och silver, inte att förglömma!Jo, det kan bli väl pretentiöst ibland, på den gamal ”goda” tiden stavades öl Pripps Blå eller Falcon Export (som var helt ok)
Den bästa frukostenHotellfrukost.
Absolut! Lite tidigt bara..Denna bästa frukosten
Aah, N Guld, mkt bra, även det alkoholfria är rätt ok (vilket jag nyttjar nuförtiden)Norrlands Guld och silver, inte att förglömma!
Är det HMS Tre Kronor på omslaget?Börjar dagen med att läsa lite i en intressant bok jag fick hem nu i veckan. Om man som jag har gjort lumpen i flottan på 70-talet känner man igen en hel del ...