Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jasså så vi är flera Östersundare här alltså!
Jag bor inte här heller men jobbar i Bräcke nu. Då blir det ju ”nära” hit! Bor i Sveriges mittersta kommun!Bor dock inte kvar där.
Jag och Musskiten håller med, vi är fly förbannade här!
![]()
Tackar, kan behövas när postnord är inblandade!
Haha...exakt!
Hehe...så kan man också se det, kan inte bara vara vi klocknördar som hatar att vänta på paket eller?!
Har fått massor med bra förslag på band att tipsa om @jabla och konstigt nog verkar just M-hyllan vara populärast.
And tomorrow's winner is ...
![]()
Den där var trevlig!Blivit bjuden på burgare och snackat klockor tillsammans med @Hans B 1955, lika trevligt som alltid. Fick även testa en stenhård G-shock.
![]()
En av dom coolaste G-shock jag testat, men dyyyyr..Den där var trevlig!
Molly Hatchet, nån gång måste det bli Molly HatchetHar fått massor med bra förslag på band att tipsa om @jabla och konstigt nog verkar just M-hyllan vara populärast.
And tomorrow's winner is ...
![]()
Marillion säger jag baraMolly Hatchet, nån gång måste det bli Molly Hatchet![]()
Snygg matchning, ser nästan camofärgad ut på din arm!Blivit bjuden på burgare och snackat klockor tillsammans med @Hans B 1955, lika trevligt som alltid. Fick även testa en stenhård G-shock.
![]()