Snyggt klackring, har exakt likadant fast silver, den sitter bra på dig14k fattigare efter att västerås gjort sitt intryck. Klackring och pansarlänk till armband
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt klackring, har exakt likadant fast silver, den sitter bra på dig14k fattigare efter att västerås gjort sitt intryck. Klackring och pansarlänk till armband
![]()
Text font, storlek och mellan rum är fel. Kronan på loggan är också off, Lumepluppen är inte heller rätt och jag såg en bild där den var på länk och inte den såg helt rätt ut heller. Om jag var du så skulle jag inte köpa denKollegan hävdar att den är äkta och jag inte,sitter hemma hos honom nu
Tack för att du lägger märke till felande känns inte helt rätt,men kollegan hävdar att den är riktigt,och jag hade tänkt köpa den av honom.
Stort tack,nu ska jag ta ett snack med honomText font, storlek och mellan rum är fel. Kronan på loggan är också off, Lumepluppen är inte heller rätt och jag såg en bild där den var på länk och inte den såg helt rätt ut heller. Om jag var du så skulle jag inte köpa denMen det kan vara svårt att bedömma på bild
![]()
Gör så och dra ett PM om du har fler frågor eller om du vill skicka fler bilder så jag kan få en tydligare bildStort tack,nu ska jag ta ett snack med honom![]()
TackGör så och dra ett PM om du har fler frågor eller om du vill skicka fler bilder så jag kan få en tydligare bild![]()
Ge en omgång med släggan också..!Stort tack,nu ska jag ta ett snack med honom![]()
Kollegan hävdar att den är äkta och jag inte,sitter hemma hos honom nu
Tack för att du lägger märke till felande känns inte helt rätt,men kollegan hävdar att den är riktigt,och jag hade tänkt köpa den av honom.
32, kanske...Ojdå, det minns jag som igår.
Det måste betyda att jag inte är 29??
Hahahahah, kanske båda efter vad han hävdarGe en omgång med släggan också..!
Edit : Klockan inte kollegan (för att inte det ska bli missuppfattning)![]()
Det där är så otroligt gott!Äter lussebullar/-katter.
![]()
![]()
Jag får ta och hänga på dig med Certina som fredagsklocka!Då har vi båda var sin ovärderlig Certina!
Vågar knappt tänka på vad farsgubben utsatte den lilla klockan för...
Nu är det fredagsklockan nr 1!
Grattis till oss @-RI-!
Har för mig att den filmen var aningen vidrig när man såg denSka till och kolla på....
![]()
Ett kattöga ,eller hur inte en reflex !För en stund sedan, förberedde eftermiddagsfikat!
Jo, det är en katt på bägge muggarna!![]()
![]()
![]()
Zilly (hon hade verkligen rätt namn) tittar fram bakom blommorna!
Mmm, vi diskuterade gamla skräckfilmer på jobbet. Sofie, en rätt ung tjej som jobbar hos oss, gick hem och kollade TRAILERN till gamla goa Hellraiser, sedan var nattsömnen förstörd!Har för mig att den filmen var aningen vidrig när man såg den
Japp!Ett kattöga ,eller hur inte en reflex !
Exakt, det ska fan vara äkta vara och inget digitaliserat skitMmm, vi diskuterade gamla skräckfilmer på jobbet. Sofie, en rätt ung tjej som jobbar hos oss, gick hem och kollade TRAILERN till gamla goa Hellraiser, sedan var nattsömnen förstörd!
Härligt med skräck utan digitala monster!
Är det en ny version? Hur står den sig mot den gamla? Vad tycker Edward Furlong?Ska till och kolla på....
![]()
2019.
![]()
![]()
Bra att den används utomhus! Tråkigt att behöva tänka så, men klockor är ju naturligt stöldbegärliga. Är väl i och för sig lättare när det inte är en Rolex eller AP.Tagen lite tidigare idag, var ute i stan
![]()