• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

14k fattigare efter att västerås gjort sitt intryck. Klackring och pansarlänk till armband:cigar:
IMG_20191214_144343.jpg
Snyggt klackring, har exakt likadant fast silver, den sitter bra på dig

Kollegan hävdar att den är äkta och jag inte,sitter hemma hos honom nu :D

Tack för att du lägger märke till felande känns inte helt rätt,men kollegan hävdar att den är riktigt,och jag hade tänkt köpa den av honom.
Text font, storlek och mellan rum är fel. Kronan på loggan är också off, Lumepluppen är inte heller rätt och jag såg en bild där den var på länk och inte den såg helt rätt ut heller. Om jag var du så skulle jag inte köpa den :) Men det kan vara svårt att bedömma på bild :)

Kollegan hävdar att den är äkta och jag inte,sitter hemma hos honom nu :D

Tack för att du lägger märke till felande känns inte helt rätt,men kollegan hävdar att den är riktigt,och jag hade tänkt köpa den av honom.

Du besitter din kollegas Folex Fubmariner, som du tror är äkta, som du även tänkt att köpa av honom. Really?

Då har vi båda var sin ovärderlig Certina!
Vågar knappt tänka på vad farsgubben utsatte den lilla klockan för...
Nu är det fredagsklockan nr 1!
Grattis till oss @-RI-!
Jag får ta och hänga på dig med Certina som fredagsklocka!
Nej, det törs inte jag heller tänka på. Denna klocka har nog sett en hel del genom åren med farsgubben.
Grattis till dig också!

Tillbaka
Topp