Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”What is your pleasure?”, eller vad de säger, de där xenobiterna. Klassiskt bra skräck! ”We have such wonderful things to show you!”? Minns inte exakt.Mmm, vi diskuterade gamla skräckfilmer på jobbet. Sofie, en rätt ung tjej som jobbar hos oss, gick hem och kollade TRAILERN till gamla goa Hellraiser, sedan var nattsömnen förstörd!
Härligt med skräck utan digitala monster!
Bra att den används utomhus! Tråkigt att behöva tänka så, men klockor är ju naturligt stöldbegärliga. Är väl i och för sig lättare när det inte är en Rolex eller AP.
Lyllo Er!! Här försöker vi efterlikna Ernst byggnad från veckans program...Vi kör väl bubbel och bling idag också.![]()
32+, kan vi säga32, kanske...![]()
Några av julens bästa kalorierOch nu gör vi marsipanlimpor.
![]()
Har för mig att den filmen var aningen vidrig när man såg
den
Är det en ny version? Hur står den sig mot den gamla? Vad tycker Edward Furlong?
Man blir hungrigSka till att njuta lite kvällsmat, på menyn står en klassisk Tonfisksallad!
![]()
![]()
Nähepp, ingen fredagswhisky idag. Snäll som man är så har jag i ett svagt ögonblick lovat att hämta min kära fru efter hennes julbord med jobbet ...
![]()
Man ska alltid ta lån till klockor! Speciellt Rolex, för de kan inte tappa i värde!Fick min studentmössa igår. Ordernumret eller vad det nu är är 16600. Dags att köpa en Sea Dweller från mitt födelseår till studenten dårå?
Får bli några sms-lån...
![]()
![]()
Så är det ja!Man ska alltid ta lån till klockor! Speciellt Rolex, för de kan inte tappa i värde!![]()
Krya på dig och se till att komma hem i god tid till julafton.Fuck sjukan![]()
![]()
Inga problem med en så folklig klocka på armen.Tar en kall och känner mig som folk
![]()
Du har lyckats klart bättre än Ernst efterliknande av en fet klocka.Lyllo Er!! Här försöker vi efterlikna Ernst byggnad från veckans program...
![]()
Blir hemgång imorgon tror jagKrya på dig och se till att komma hem i god tid till julafton.![]()
Så j-vla braVi kör väl bubbel och bling idag också.![]()