Glögg och klädd gran.. Nu är det jul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@AffeTack för tipset, beställde från Webhallen som hade kampanjpris på 1290kr
Jag måste få fråga, har du använt telefon eller kamera för denna?Vi handlar julklappar![]()
![]()
Funderar på vilken Eltandborste man ska köpa! Frågan är, hur många gånger bättre är en Eltandborste i denna prisklass, kontra en för 500-600kr?! Om det finns någon som kan svara på detta så tar jag tacksamt emot svar...
![]()
![]()
Jag personligen tycker att man får tillräckligt bra grejer även i låg prisklass. Jag tror det är den här jag har (bifogad bild) och har haft i ca ett år. Har funkat felfritt varje dag. Just då gav jag 175kr för den. Jag kan inte svara på vad de betydligt dyrare kan, men en såhär billig har motsvarat förväntningarna jag hade. Enkel o bra.
Hm, funderar... Det kan ju aldrig bli lika bra som den första triologin eller andra men helt klart sevärd.Laddar upp för Star Wars The Rise of Skywalker
![]()
Tackar! Japp, min iPhone XSJag måste få fråga, har du använt telefon eller kamera för denna?Riktigt snygg bild!