Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ajaj... krya på den, hoppas på top till nyårSoffläge igen! Försöker återhämta ryggen efter att ha ramlat i en stentrappa på juldagen. Olyckligt nog landade jag rakt på den del av ryggen jag redan opererat.![]()
![]()
Tack gubben! Det blir nog tyvärr en sväng i magnetröntgen igen framöver.ajaj... krya på den, hoppas på top till nyår![]()
50 år gammal!Kevlarhård Citizen! Naturligt insliten? Ha en gölago kväll
ÄterFan ser gott ut! Men vad gör du och din klocka var frågan![]()
Helt rättÄter mat?
Ajdå hoppas det blir bättre!Soffläge igen! Försöker återhämta ryggen efter att ha ramlat i en stentrappa på juldagen. Olyckligt nog landade jag rakt på den del av ryggen jag redan opererat.![]()
![]()
Snygg som faaan! Ref?Myser med dagens nyförvärv
![]()
SBBN033, coola är domSnygg som faaan! Ref?
Tack vännen, det löser sig nog!Ajdå hoppas det blir bättre!
En av mina favoritstäder, har bott i KL tidigare. Är det jobb eller semester?![]()
Godmorgon från Kuala Lumpur!
Jag bor around the corner, hoppas ni hade det bra o slapp tyfonenVi väntar på flyg från den minsta flygplatsen vi varit på. Siargao, Filippinerna. Fortfarande korallsand kvar på benen efter stranden i morse...
![]()
![]()
En av mina favoritstäder, har bott i KL tidigare. Är det jobb eller semester?
Ja verkligen, jag bodde där 2010-2011 så det har säkert hänt en del.Semesterstaden är riktigt bra.
Mycket klockbutiker![]()
Damn nice Doxa!Vi väntar på flyg från den minsta flygplatsen vi varit på. Siargao, Filippinerna. Fortfarande korallsand kvar på benen efter stranden i morse...
![]()
![]()
Men huliganerna sover länge hos er iaf!?Frukost med huliganerna!
![]()
Men huliganerna sover länge hos er iaf!?![]()
Kämpa!! Och krya på digTack gubben! Det blir nog tyvärr en sväng i magnetröntgen igen framöver.