Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!Kämpa!! Och krya på dig![]()
L04:52 i Ao Nang och på väg hem till svinkalla Sverige.
![]()
Kollar in Panerai i Doha04:52 i Ao Nang och på väg hem till svinkalla Sverige.
![]()
Haha ja det borde du gjort, fallskärmar finns väl ombordSka flyga ett propellerplan(budget), borde jag tagit en öl innan?
![]()
Dom demonstrerade inte ens flytvästen så vettefasiken om ens den fanns under sätetHaha ja det borde du gjort, fallskärmar finns väl ombord![]()
Bra vandringssällskap med oaken!Kaffestopp. Vi går 7,5 km vandringsled.
![]()
![]()
Tokregn på julafton annars toppenfint. Den andra tyfonen vi slipper undan med en hårsmån på en månad så vi har haft någon med oss däruppe...Jag bor around the corner, hoppas ni hade det bra o slapp tyfonen
Har nog plöjt igenom ett femtiotal klockor och denna är min absoluta favorit. Kommer aldrig att lämna.Damn nice Doxa!
Jag bor i norra Mindanao, här har vi haft ett gäng jordbävningar på sista tiden, men tyfoner har vi legat i utkanten på, här har det oxå varit finfint ett par veckor, men som sagt är lite ”väder” då och då här....Tokregn på julafton annars toppenfint. Den andra tyfonen vi slipper undan med en hårsmån på en månad så vi har haft någon med oss däruppe...