• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Gissa vilken som är min?

20200109_145734.jpg
Klockan:D

Nä där har du fel, jag lägger dem inte i bankfack för att jag är rädd om att bli av med dem. Jag har dem där för att när de är där, börjar jag jaga billigare klockor kan vara vintage kan var Seiko eller Orient. Då upptäcker jag att det genuina klockintresset finns där och glädjen över en bra och vacker klocka är nästan detsamma, oavsett om den kostar 100.000 eller 1000. Sen finns en annan aspekt, när du hämtar hem en Reverso eller en Rolex vintage från bankfacket efter 6 månader ja då jävlar är det fyrverkeri i klockhjärtat.
Jag har gömt
Nä där har du fel, jag lägger dem inte i bankfack för att jag är rädd om att bli av med dem. Jag har dem där för att när de är där, börjar jag jaga billigare klockor kan vara vintage kan var Seiko eller Orient. Då upptäcker jag att det genuina klockintresset finns där och glädjen över en bra och vacker klocka är nästan detsamma, oavsett om den kostar 100.000 eller 1000. Sen finns en annan aspekt, när du hämtar hem en Reverso eller en Rolex vintage från bankfacket efter 6 månader ja då jävlar är det fyrverkeri i klockhjärtat.
jag har min Reverso hemma fast lite halvdant gömd. Kanske borde lägga den i bankfacket. Som pensionär är jag mycket hemme så jag är inte riktigt orolig.

Tillbaka
Topp