KlockanGissa vilken som är min?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KlockanGissa vilken som är min?
![]()
Bra tänkt men jag är lyckligt gift och klockorna är inte enskild egendom, däremot var ölen min och uppdrucken innan ens diskussionen om mitt och ditt dök upp.Klockan![]()
Joo verkligen, blir en riktig kick till fredagen. Hoppas ni har haft en underbar dag i Danmark tillsammansTorsdagsdate är underskattat, jag och hustrun har haft en heldagsdate i Danmark idag.![]()
Jag har gömtNä där har du fel, jag lägger dem inte i bankfack för att jag är rädd om att bli av med dem. Jag har dem där för att när de är där, börjar jag jaga billigare klockor kan vara vintage kan var Seiko eller Orient. Då upptäcker jag att det genuina klockintresset finns där och glädjen över en bra och vacker klocka är nästan detsamma, oavsett om den kostar 100.000 eller 1000. Sen finns en annan aspekt, när du hämtar hem en Reverso eller en Rolex vintage från bankfacket efter 6 månader ja då jävlar är det fyrverkeri i klockhjärtat.
jag har min Reverso hemma fast lite halvdant gömd. Kanske borde lägga den i bankfacket. Som pensionär är jag mycket hemme så jag är inte riktigt orolig.Nä där har du fel, jag lägger dem inte i bankfack för att jag är rädd om att bli av med dem. Jag har dem där för att när de är där, börjar jag jaga billigare klockor kan vara vintage kan var Seiko eller Orient. Då upptäcker jag att det genuina klockintresset finns där och glädjen över en bra och vacker klocka är nästan detsamma, oavsett om den kostar 100.000 eller 1000. Sen finns en annan aspekt, när du hämtar hem en Reverso eller en Rolex vintage från bankfacket efter 6 månader ja då jävlar är det fyrverkeri i klockhjärtat.
Visst är det lax?
Åh herre. Pyjamas! Inte igår..Visst är det lax?
Men fortfarande lika bra!Åh herre. Pyjamas! Inte igår..
Haha jo det hade ju varit sant om inte det varit för att visarna står fel i förhållande till varandraDen är inte kass, det är den enda som alltid går exakt rätt två gånger per dygn.![]()
Snygg!
Morrn o trevlig helg alla, vi ar nagra fran Micro ganget som har tagit fram en unik dinka, 50 ex , based on Squale 1545![]()
![]()
Vacker! Postar en bild från tidigare idag.
Morrn o trevlig helg alla, vi ar nagra fran Micro ganget som har tagit fram en unik dinka, 50 ex , based on Squale 1545![]()
![]()
Var filmen bra?Kollade precis på Ford vs Ferrari.
Passande klocka till.
![]()
Absolut är det lax. Passar en Seamaster tycker jagVisst är det lax?