Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skeden?Gissa vilken som är min?
![]()
Haha, kampen för en andra alpinist har bara börjat.Grattis! Du vet vart du ska vända dig ifall du tröttnar på den.![]()
Det är bedrövligt att folk anser sig behöva lägga sina klockor i bankfack!Funderar på hur lite jag saknar premiumklockorna som jag lagt i bankfack över julen, de får ligga kvar tillsvidare.
![]()
Nä där har du fel, jag lägger dem inte i bankfack för att jag är rädd om att bli av med dem. Jag har dem där för att när de är där, börjar jag jaga billigare klockor kan vara vintage kan var Seiko eller Orient. Då upptäcker jag att det genuina klockintresset finns där och glädjen över en bra och vacker klocka är nästan detsamma, oavsett om den kostar 100.000 eller 1000. Sen finns en annan aspekt, när du hämtar hem en Reverso eller en Rolex vintage från bankfacket efter 6 månader ja då jävlar är det fyrverkeri i klockhjärtat.Det är bedrövligt att folk anser sig behöva lägga sina klockor i bankfack!
Det är bedrövligt att folk anser sig behöva lägga sina klockor i bankfack![/QUOTE
Men @Affe äter du aldrig varm mat ? Vad är anledningen till denna kost ?Det vankas kvällsmat, idag en hederlig Tonfisksallad!
![]()
![]()
Var den trasig ?Lagar gryta!![]()
Fasen också... Den pappahumorn hade ju jag tänkt dra till med!Var den trasig ?![]()