Acos
Guld
Edit - Höger så klart..Den här har fått åka med ett par dagar nu, kompenserar med en 0,15kgs på vänstersida
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Edit - Höger så klart..Den här har fått åka med ett par dagar nu, kompenserar med en 0,15kgs på vänstersida
![]()
Nu har vi kommit på rätt spår...
![]()
trerätters på Aurora...
![]()
spår kanske var fel, på rätt köl låter bättre.![]()
Varför har du satt ett läderband på väggklockan?Försöker vänja mig vid den här lilla saken
![]()
Jag har faktsikt haft den på min arm med. En riktigt trevlig Galbée! Grattis igen!Riktigt kul med en ny klocka inför helgen
![]()
Inte om man skall till Louisiana...En klassisk Tura? Men då åker man väl Sundsbussen![]()
Skeden?
Den är inte kass, det är den enda som alltid går exakt rätt två gånger per dygn.Kör dubbelt idag för ena är kass![]()
![]()
Aurum, Aurora, same same...eller är det fel aurora?! Hehe
Men @Affe äter du aldrig varm mat ? Vad är anledningen till denna kost ?
Torsdagsdate är underskattat, jag och hustrun har haft en heldagsdate i Danmark idag.Landa precis i soffan efter torsdags dejt med frugan så nu ska jag och Pannan ha lite tv mys
![]()
![]()
Låter bra då kan jag som kostrådgivare andas ut.Det gör vi, men bara till lunch, i tisdags käkade vi revbensspjäll! Det blir även morgondagen lunch!
![]()
Han har alligator i en ton som skulle passa fin fint!Riktigt snyggt, tack för tipset. Kanske går att göra något orange till min PO.
Tack! Skall undersökas.Han har alligator i en ton som skulle passa fin fint!