Precis lagomAnständig bilskatt för en BMW 420iA Gran Coupé av 2017 års modell i dessa Bonus Malus-tider ...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis lagomAnständig bilskatt för en BMW 420iA Gran Coupé av 2017 års modell i dessa Bonus Malus-tider ...
![]()
tisdagar borde strykas ur kalendernVi jobbar på. Tisdagar förgyller tillvaron
![]()
Rejäl skillnad mot min 2014 320d. 2200kr eller något sådant tro jag min skatt ligger på.Precis lagom![]()
Så gjorde säkert Adam i Edens trädgårdMatar rådjuren med äpplena jag handlade på mig i morse!
![]()
Lägger alltid ut på tre ställen!
![]()
Skulle ha svårt nog att fokusera om jag hade en sådan klocka på mig ändå!![]()
Mycket bra, ungefär 10% av vad jag betalarAnständig bilskatt för en BMW 420iA Gran Coupé av 2017 års modell i dessa Bonus Malus-tider ...
![]()
Två måndagar med inventering istället?tisdagar borde strykas ur kalendern![]()
Vi stryker måndagen samtidigtTvå måndagar med inventering istället?![]()
Vilken sida är du på?Snart dags för decenniets första MBL-förhandling!
![]()
"My beloved 'Flighty'", som han brukar säga.
Idén är stulen av TGV rakt av men tyckte kombinationen var riktigt snygg. Aggressiv lume på Seikon efter fem minuter ute trots minimalt med sol.![]()
![]()
Ligger du på verandan med bössan sedan?Matar rådjuren!
![]()
Lägger alltid ut på tre ställen!
![]()
Om du slutar med snusen så får du snabbare råd med en egen!När man inte har råd med en egen klocka så får man låna från @The_ill_Eagle. Ganska nice Color match dock![]()
Tror Affe hellre skulle bli vegetarian än kröka ett hårstrå på ett djurLigger du på verandan med bössan sedan?
Ahhhh, så kan man ju också se det!Det är motivation måste klara tentor annars inga mer kompisar tilln
![]()
Helt rätt, samma här faktiskt!Tror Affe hellre skulle bli vegetarian än kröka ett hårstrå på ett djur
Hmmm, tror ärligt det beror på vilket djur för min delHelt rätt, samma här faktiskt!