Förstår inte varför folk ångar klockorDricker kaffe och kollar på Nyhetsmorgon
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår inte varför folk ångar klockorDricker kaffe och kollar på Nyhetsmorgon
![]()
Kan även rekommendera The Jompson BrothersJag har redan tipsat om deras debutskiva Straw in the Wind*), som helt välförtjänt fick mycket uppskattning. Då är det inte mer än rätt att jag även tipsar om den minst lika bra uppföljaren som kom förra året:
Steel Woods - Old News (2019)
Om du gillade deras debut är uppföljaren ett måste. Precis som på den förra plattan levererar dom riktigt bra sydstatsrock med en gnutta country inslängt. Utöver en bunt nya egna låtar ger dom sig även på covers från Black Sabbath (Changes), Allman Brothers (Whipping Post), Tom Petty (Southern Accents) och några till. Sydstatsrock kan inte bli mycket bättre än såhär ...
*) https://klocksnack.se/threads/laketwigs-klock-och-skivtips-samlingstråd-med-träffs-spotifylista-i-inlägg-169.67791/page-2#post-1879200
![]()
Spotify shortcut powered by @Träff : https://open.spotify.com/album/2c0rPOPDO1JWtN1apC2ToY
Vad gör man inte för en bild iblandFörstår inte varför folk ångar klockor![]()
Hahaha, snyggt!Beundrar tapeten från en annan vinkel...
![]()
ingen #ricvinskjorta idag?Beundrar tapeten från en annan vinkel...
![]()
Var nog något av det värsta jag settFarsan är hemkommen från Spanien och hade med sig en sarkastisk present till mig. Förslag på hur jag ska ta kål på denna?
![]()
Visst fan är det illa. Riktigt illa! Men man får visst inte mer för 120 spänn.Var nog något av det värsta jag sett
Den bör sluta sina dagar på ett plågsamt sätt - ju förr desto bättre![]()
Ge bort den till någon du inte tycker om!Farsan är hemkommen från Spanien och hade med sig en sarkastisk present till mig. Förslag på hur jag ska ta kål på denna?
![]()
Hade gått all-inVisst fan är det illa. Riktigt illa! Men man får visst inte mer för 120 spänn.
Jag har möjlighet att använda både kula och hagel, om det kanske skulle kunna vara ett alternativ. Eld är effektfullt annars.
Vart är det köpt? Riktigt snyggt!Nytt band![]()
Skulle ha svårt nog att fokusera om jag hade en sådan klocka på mig ändå!Hemtenta... borde låsa in telefonen så att jag kan fokusera.
![]()
https://molequin.com/Vart är det köpt? Riktigt snyggt!
Kaffe behövs verkligen för att klara dagenDet går ju inte jobba utan kaffe![]()
Perfekt för jobb i trädgården eller annat grovharv!Farsan är hemkommen från Spanien och hade med sig en sarkastisk present till mig. Förslag på hur jag ska ta kål på denna?
![]()
Tackar! Ska ta mig en titt!