Klockmaster Globens event, mäktigt än så länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Om jag nu ska klaga på något så är det längden på remmen! Lite för lång för mina handleder!
![]()
![]()
KUNGLIGT farbror @jabla!
Kanske en extra catcher från en liknande rem?
Kika gärna här, har själv inte hunnit detaljstudera katalogen men brett sortiment och bra alternativ till Hirsch. ...som f.ö. krånglat till det med de svenska återförsäljarna. Har själv köpt ett par band ifrån Rochet före jul, jättefin kvalité."Shorter length" är fortfarande 19cm dessvärre, Cheapestnatostraps korta är 17 och passar mig perfekt och hirsch har sina medium som är 18 och också fungerar. Men jag tycker att kvaliten man får på lädret från cheapest är kass om jag ska vara ärlig och Hirsch har inte alltid vad man letar efter i medium...
Du har ju uppnått ditt mål(tillfälligt)Planerar vilka mål jag och gruppen ska ha under 2020..... det går sådär![]()
![]()
Klockrent!Testar mesh till Vostok. Höjer klockan något enormt!![]()
Jo, det stämmer nog ganska bra och jag måste bara hitta en bra ursäkt iställetDu har ju uppnått ditt mål(tillfälligt). Klart att motivation tryter.
Du behöver bara sätta ett mål som ger dig en löneförhöjning eller bonus som, in sin tur, ger dig utrymme för ytterligare ett premium ur. Easy peasyJo, det stämmer nog ganska bra och jag måste bara hitta en bra ursäkt istället![]()
Snyggt jobbat!Tar en välförtjänt efter att ha skickat in examensarbetet
![]()
Krya på dig!Sitter i väntrum på sjukhus, kunde haft roligare
![]()
Lider med dig!Ska ställa rätt/tid min Fraus Invicta... Snacka om antiWiS på alla vis höhöhö
![]()
Den är du värd!Tar en välförtjänt efter att ha skickat in examensarbetet
![]()
Snyggt jobbat!
Tack boys!Den är du värd!