Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Står ju refen!Ref på den? Dra ett PM när det ska flippas.![]()
Låter gottDags för middag. Pasta med ost, bacon och broccolisås
![]()
Värmer du på avgaslimpa eller under vattenkran?Ikväll blir det god klassiker- korv
![]()
Det blev riktigt mums! Första gången jag lagade den rätten så det finns dessutom redigt med förbättringspotential.Låter gott![]()
För mig blir det nostalgi när jag ser Bullens pilsnerkorv. "Grenrörs-värmd " konservburk = himmelriket i fält ! //Ikväll blir det god klassiker- korv
![]()
Inget som inkluderar bacon och pasta kan bli fel.Det blev riktigt mums! Första gången jag lagade den rätten så det finns dessutom redigt med förbättringspotential.![]()
Bic tändareVärmer du på avgaslimpa eller under vattenkran?![]()
![]()
Klockbyte skett och en kall sitter fint nu i kväll.Strax på väg till Clarion hotell Globen för lite mingel samt se "Grand Seiko Craftsman Mr Satoshi Hiraga montera isär och ihop Caliber 9S86 Hi Beat 36000. //![]()
Trist, hoppas att allt löser sig på bästa möjliga sätt!Sitter i väntrum på sjukhus, kunde haft roligare
![]()
Håller tummarna för dig.Sitter i väntrum på sjukhus, kunde haft roligare
![]()
Håller tummarna att allt går bra och att det inte är nåt allvarligtSitter i väntrum på sjukhus, kunde haft roligare
![]()
Trist, hoppas att allt löser sig på bästa möjliga sätt!
Håller tummarna för dig.
TackarHåller tummarna att allt går bra och att det inte är nåt allvarligt