Jepp, den sitter stenhårt så det går inte att rubba den. Det är bara att felsöka mitt handhavande i helgen över en öl eller två.Har du provat att ta i lite när du försöker vrida den, kan hoppa rätt då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp, den sitter stenhårt så det går inte att rubba den. Det är bara att felsöka mitt handhavande i helgen över en öl eller två.Har du provat att ta i lite när du försöker vrida den, kan hoppa rätt då.
Det problemet har jag ofta med klockband tyvärr, alldeles för få företag som gör kortare band än 19-20cm...Tackar! Om jag nu ska klaga på något så är det längden på remmen! Lite för lång för mina handleder!
![]()
![]()
Det problemet har jag ofta med klockband tyvärr, alldeles för få företag som gör kortare band än 19-20cm...
"Shorter length" är fortfarande 19cm dessvärre, Cheapestnatostraps korta är 17 och passar mig perfekt och hirsch har sina medium som är 18 och också fungerar. Men jag tycker att kvaliten man får på lädret från cheapest är kass om jag ska vara ärlig och Hirsch har inte alltid vad man letar efter i medium...Watchgecko har ju en ”short”-storlek, har du testat den? Och isåfall, hur stor handled passar dessa?
Haha nej, det är korrekt!Då är du inte i Göteborg...![]()
Vad har du för storlek på handleden? Är lite sugen på ett sånt bandTackar! Om jag nu ska klaga på något så är det längden på remmen! Lite för lång för mina handleder!
![]()
![]()
KUNGLIGT farbror @jabla!