Väldigt elegant och prisvärd modell!![]()
Bytt Schweizare till Certina day date![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt elegant och prisvärd modell!![]()
Bytt Schweizare till Certina day date![]()
Kan bara hålla medVäldigt elegant och prisvärd modell!
Jag har haft flera med glasbaksida tidigare, ibland 3-4 st samtidigt. Just nu har jag ingen och kan sakna det lite. Får se vilken det kan bli.Kan bara hålla med
Lite lökigt med glasbaksida men det står jag ut med.
Sweet!!Slapp retro-söndag
![]()
"Surväder" eller hur! ha det bra @Stroboman.//Inget vidare vinterväder!![]()
![]()
![]()

Ser ut att vara mycket gott på söndagsbordet.Nu sätter vi igång![]()
Vezzo ser jag![]()
Datenight i Östersund med SKX007.
Varför stannade du inte kvar och sjöng?Blev den där sorten försöktillbedrägeri terrier
Ändrade tid, sedan var vi välkomna. Då var det i något projektområde som inte kändes ok. Ringer inne i trappuppgången och får inget svar, bara ett meddelande ”ringer snart”. Väntade 10 min sedan började det cirkulera ortengäng runt oss, vi drog. Nu en timme senare så har vi fortfarande inte hört något.
#avgåblocket
Ser gott utNu sätter vi igång![]()
Vad har du ovanpå hommosen?Olivolja blandat med granatäppelsaftSer gott utVad har du ovanpå hommosen?
Bra att det ändå inte utvecklade sig till något riktigt otäckt.
Min gamle dragare Calle skämdes där. Fan han var king för +25år sedan när man var MUF-hövding
Tveka inte! Det kommer att bli hur bra som helst!Hamnade i Norrköping. Har funderat på en hund till länge nu. Så vi får se om det blir en ny familjemedlem.![]()
Inget att ha ångest för, du lägger ju grunden för en lysande framtid!Dags för söndagsångest och plugg![]()
Jajemän!Vezzo ser jag![]()