Hahahah, riktigt hård!Testar nyförvärvet, tillbaka till 90-talet!![]()
![]()
Viktigt att lyssna på bra musik med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahahah, riktigt hård!Testar nyförvärvet, tillbaka till 90-talet!![]()
![]()
Viktigt att lyssna på bra musik med!
Haha ja visst är den!Hahahah, riktigt hård!
Bland det bästa som Sverige klämt ur sig![]()
Ser på 'Hem till byn'![]()
Instämmer med föregående talare !Bland det bästa som Sverige klämt ur sig
Grattis till tomten!Skrivit papper på en hustomt, ska ju såklart firas med lite gofika
![]()
![]()
Schysst CasioVi ska ta en mindre nyttig men förbannat god fika
![]()
Man tackarSchysst Casio
Tack! Det känns riktigt bra! Nu återstår "bara" själva byggetGrattis till tomten!
Ja idag är det inge muntra miner börs-mässigt...Frun och dottern verkar inte bry sig om att det är fritt fall på börsen utan shoppar loss som vanligt.
Jag lägger mina sista slantar på STÖL.![]()
Nej fy fan!Ja idag är det inge muntra miner börs-mässigt...
Är det inte just precis nu man ska köpa på sig och vänta iskallt ?Ja idag är det inge muntra miner börs-mässigt...
Köpte för fullt på lunchen, men det bottnade inte där. Får väl se var morgondagen tar oss, om man ska fortsätta köpa.Är det inte just precis nu man ska köpa på sig och vänta iskallt ?
Prova även öl sorterna från "Tempel" borde falla dig i smakenAv det jag smakat hittills så är jag beredd att hålla med dig. Mycket gott!![]()