Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte till Island iallafallVart är vi på väg?!
![]()
![]()
Köpt av forum medlemmen @cheepo63, han är riktigt duktig! Dock så var det längesedan jag köpte den av han! Jag hoppas han finns kvar här på forumet!
Bra försäljningssnack!Den har tyvärr väldigt stabil plats i samlingen, då den är i otrolig bra skick för att vara 40 år gammal. Håller tiden bra gör den också. Men allt går att köpa/sälja till rätt pris.
Skicka ett bud på PM.
Ok, vad vill du få sagt din lustigkurre.Bra försäljningssnack!
Precis det jag skrev? Att det var bra försäljarsnack.Ok, vad vill du få sagt din lustigkurre.
Vart är vi på väg?!
![]()
![]()
Jag dra nog på 6 poäng!//
Köpt av forum medlemmen @cheepo63, han är riktigt duktig! Dock så var det längesedan jag köpte den av han! Jag hoppas han finns kvar här på forumet!
Har man inget vettigt att skriva, så skriver man vanligtvis inte.Precis det jag skrev? Att det var bra försäljarsnack.