• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På g hem från jobbet, ikväll blire myspys med damen då det tydligen är årsdag :rolleyes:
20200313_200724.jpg
20200313_200558.jpg
 
Jävla skitfredag. Hemma i någon sorts halvkarantän pga eventuell smitta hos en på kontoret som jag träffade igår. Missar en massa kul i helgen men det är väl bara att bita i äpplet och inse att det finns en massa folk som har det värre. Bitterhet suger men ibland måste man väl få vara det också kanske.
0B897FE2-BCF0-4581-9F57-9D0B8422B5E3.jpeg
 
Vet ej hur är det med andra men med min erfarenhet dricka hjälper ej. Drack för första gången något starkare när fyllde 18 och nu är 22, kommer ihåg varenda grej som jag har gjort:D efter detta drack aldrig mer.
Ooo, svårt, dricka hjälper till 100 %! Kloridkanalerna öppnas mellan synapserna och utjämnar laddningspotentialen så att alla nervsignaler går långsammare. Gött för stunden, men orsaken till problemen försvinner inte. Men en "hel kväll" ger distans så allt blir lättare:)
Begravde en kollega idag, låter signalerna gå långsammare.
 
Ooo, svårt, dricka hjälper till 100 %! Kloridkanalerna öppnas mellan synapserna och utjämnar laddningspotentialen så att alla nervsignaler går långsammare. Gött för stunden, men orsaken till problemen försvinner inte. Men en "hel kväll" ger distans så allt blir lättare:)
Begravde en kollega idag, låter signalerna gå långsammare.
Jag deltar i din sorg
 
Tillbaka
Topp