JappFör att hämta Corona då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JappFör att hämta Corona då?
GrattisPå g hem från jobbet, ikväll blire myspys med damen då det tydligen är årsdag
Du får dricka flera öl om du ska lyckas med detDricker öl och försöker glömma bort veckan som varit.
Tack för ditt stöd Veiron!Du får dricka flera öl om du ska lyckas med det
Vet ej hur är det med andra men med min erfarenhet dricka hjälper ej. Drack för första gången något starkare när fyllde 18 och nu är 22, kommer ihåg varenda grej som jag har gjort efter detta drack aldrig mer.Du får dricka flera öl om du ska lyckas med det
Redan? Jag som ville ha helg först!Ny vecka nya möjligheter...
Ooo, svårt, dricka hjälper till 100 %! Kloridkanalerna öppnas mellan synapserna och utjämnar laddningspotentialen så att alla nervsignaler går långsammare. Gött för stunden, men orsaken till problemen försvinner inte. Men en "hel kväll" ger distans så allt blir lättareVet ej hur är det med andra men med min erfarenhet dricka hjälper ej. Drack för första gången något starkare när fyllde 18 och nu är 22, kommer ihåg varenda grej som jag har gjort efter detta drack aldrig mer.
Jag deltar i din sorgOoo, svårt, dricka hjälper till 100 %! Kloridkanalerna öppnas mellan synapserna och utjämnar laddningspotentialen så att alla nervsignaler går långsammare. Gött för stunden, men orsaken till problemen försvinner inte. Men en "hel kväll" ger distans så allt blir lättare
Begravde en kollega idag, låter signalerna gå långsammare.
Tack. Dagen sätter corona och börs i perspektiv.Jag deltar i din sorg
Friday 13th.
Exakt. På helgen byter man band men det tar ju ett tag att prova sig framRedan? Jag som ville ha helg först!