• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Riktigt fina saker dessa MRG modeller, rekommenderas att titta närmare på!
Just denna är en MRG-G2000R-1A, fanns inne hos KM Globen sist jag var förbi där.
J-vlar i gatan, hade ingen aning om att priserna låg så ”högt” (säger inte att klockan inte är värd prislappen, men jag erkänner bara min egen okunskap). Den bärs stort eller? Måtten verkar imponerande och tyvärr kanske för stora för mina klena handleder.
 
Köpt handsprit :D
F13EE646-E00C-4C19-9755-8EE521852DA7.jpeg
 
J-vlar i gatan, hade ingen aning om att priserna låg så ”högt” (säger inte att klockan inte är värd prislappen, men jag erkänner bara min egen okunskap). Den bärs stort eller? Måtten verkar imponerande och tyvärr kanske för stora för mina klena handleder.
Jag har liksom du fått upp ögonen på high-end Casio på sistone :)
Håller definitivt med att man hoppar till när man först hör priserna på dem, men de är så långt ifrån vanliga billiga Casio man kan komma.

Det finns filmer på tuben som visar hur de byggs, makalöst i mina ögon !


 
Jag har liksom du fått upp ögonen på high-end Casio på sistone :)
Håller definitivt med att man hoppar till när man först hör priserna på dem, men de är så långt ifrån vanliga billiga Casio man kan komma.

Det finns filmer på tuben som visar hur de byggs, makalöst i mina ögon !

Ska definitivt kolla in! Man lär sig något nytt varje dag! Måste säga att jag blev sugen på en Casio; såg inte detta komma alls. :happyhappy:
 
J-vlar i gatan, hade ingen aning om att priserna låg så ”högt” (säger inte att klockan inte är värd prislappen, men jag erkänner bara min egen okunskap). Den bärs stort eller? Måtten verkar imponerande och tyvärr kanske för stora för mina klena handleder.
Bärs inte så stort tycker jag, lug-till-lug avståndet är inte så långt vilket drar ned storleksintrycket.
 
Ska definitivt kolla in! Man lär sig något nytt varje dag! Måste säga att jag blev sugen på en Casio; såg inte detta komma alls. :happyhappy:
Låter som mig pre våren 2017. Hade knappt en Casio/G-Shock innan dess, nu har mitt intresse för annat avtagit markant.
MRG har generellt svaga andrahandsvärden (men är då å andra sidan fantastiskt prisvärda). Så köp bara nytt med hyfsad rabatt och en tro att du kommer att behålla klockan.
 
Låter som mig pre våren 2017. Hade knappt en Casio/G-Shock innan dess, nu har mitt intresse för annat avtagit markant.
MRG har generellt svaga andrahandsvärden (men är då å andra sidan fantastiskt prisvärda). Så köp bara nytt med hyfsad rabatt och en tro att du kommer att behålla klockan.
Absolut. Den tron har jag när jag köper klockor och än så länge har den tron flyttat på berg :)

Nu är jag nog total amatör jämfört med de flesta andra här men än så länge har jag inte sålt av någon. Å andra sidan gör det att min ”önskelista” är lång...
 
Tillbaka
Topp