• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Coronan under kontroll. Allt är bra nu.
28976457-B4A1-4485-ACA1-8CBBBCB67BE0.jpeg
 
Beställt lite grym musik :)
IMG_20200318_165031170.jpg
IMG_20200318_165025029.jpg
RIKTIGT bra väl där! ;)
Framförallt JM plattan live från Nokia LA, tror jag har sett den konserten (på video) ett tiotal gånger :p. Såg honom live i somras på Madison Square, riktigt fett!
John Mayer är nog den största inspirationen till mitt gitarrplinkande. Han har ju såklart lyssnat och tagit efter legendarerna ovan också :)
B.B Kings Live at the Regal är ett måste i samlingen också om du ej har den ! :)
 
RIKTIGT bra väl där! ;)
Framförallt JM plattan live från Nokia LA, tror jag har sett den konserten (på video) ett tiotal gånger :p. Såg honom live i somras på Madison Square, riktigt fett!
John Mayer är nog den största inspirationen till mitt gitarrplinkande. Han har ju såklart lyssnat och tagit efter legendarerna ovan också :)
B.B Kings Live at the Regal är ett måste i samlingen också om du ej har den ! :)
Tack!
Har sett Nokia LA på YouTube massvis med gånger men nu var det dags att testa CD :)
Live att the regal är med på önskelistan ;)
Beställde "In London" med BB King också som kommer snart. Samlingen börjar arta sig....
 
Tillbaka
Topp