• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lunchpromenad
IMG_20200318_122929.jpg
 
Lilla stackaren. Det är så jobbigt när man behöver sitta där med de små liven. Ta hand om er och jag hoppas verkligen på snabbt tillfrisknande!

Håller tummarna att allt går bra

Hoppas det gick bra!

Usch! Lycka till och hoppas allt går bra :heart:
Vår tik fick akut livmoderinflammation för ca. 1 år sedan, det gick bra- Hoppas på detsamma hos dig!

Tack snälla! Precis som vi misstänkte var det en livmoderinflamation, vår tredje hund som råkat ut för detta. Zooki är nu opererad med bra resultat och får stanna kvar för kontroll fram tills i morgon eftermiddag. Tur att hon är försäkrad. Eftermiddagens hundpromenad är med andra ord inställd, så jag får istället ägna mig åt den här som jag hittade i brevlådan när jag kom hem från veterinären ... ;)

IWC DT 2020-03-18 (ViB).jpg
 
Tack snälla! Precis som vi misstänkte var det en livmoderinflamation, vår tredje hund som råkat ut för detta. Zooki är nu opererad med bra resultat och får stanna kvar för kontroll fram tills i morgon eftermiddag. Tur att hon är försäkrad. Eftermiddagens hundpromenad är med andra ord inställd, så jag får istället ägna mig åt den här som jag hittade i brevlådan när jag kom hem från veterinären ... ;)

IWC DT 2020-03-18 (ViB).jpg
Underbart att allt gick bra
 
Tack snälla! Precis som vi misstänkte var det en livmoderinflamation, vår tredje hund som råkat ut för detta. Zooki är nu opererad med bra resultat och får stanna kvar för kontroll fram tills i morgon eftermiddag. Tur att hon är försäkrad. Eftermiddagens hundpromenad är med andra ord inställd, så jag får istället ägna mig åt den här som jag hittade i brevlådan när jag kom hem från veterinären ... ;)

IWC DT 2020-03-18 (ViB).jpg
Fint att det gick bra, har också haft två tikar med samma problem och de blev också bra efter operation och båda levde många år till!
 
Tillbaka
Topp