Va faan!! I det huset bor min syster m familj!!Hämtade precis en kompis som bor nära Fredde och Mickan.
Men träffade inte Ove...
Ha en riktigt bra vecka allihopa
![]()
:-o Vem hämtade du där?! Världen är bra liten!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va faan!! I det huset bor min syster m familj!!Hämtade precis en kompis som bor nära Fredde och Mickan.
Men träffade inte Ove...
Ha en riktigt bra vecka allihopa
![]()
Va faan!! I det huset bor min syster m familj!!
:-o Vem hämtade du där?! Världen är bra liten!!
Jag ÄR Ove...;-)Haha! Vi måste bo i världens minsta land. Alla känner alla på något sätt !
Min kompis bor inte granne med dem, han bor längre bort på Vårgärdsvägen.
Känner du Ove också? Haha![]()
Då har man kastat ut sig för vintage stupet! Man har lämnat sin 116610 till förmån för denna 1680! Rätt beslut??![]()
Tack! Problemet är bara att man måste ha en dykare till! Vågar inte bada med denna!Helt rätt! Grattis!
Funderar på hur jag kan bli Bond
![]()
Justin Bieber kan inte....Om Justin Bieber kan så kan jag! På ett smakfullt och elegant sätt köra dubbla rollar ikväll.![]()
Ingen kan...Justin Bieber kan inte....