• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Slurkar min första kaffe idag
image.jpg
Fokuset på kaffe ser jag;-)
 
D213EA5E-0BBD-4FB7-A17D-53789E53DD77.jpeg

Godmorgon. Inget stall idag utan att jobba på golfbanan lite extra.Kantskära bunkrar och snygga till innan det blir time att fylla sand. Ha,re//:pompus:
Ps OWG klockan får hänga med som synes!
8057FB4B-F59C-4181-9351-9026D6B7F3D5.jpeg
 
Senast ändrad:
Vi har kört skola 3 veckor här med :) Min dotter kör också taekwondo, men sämre med hemmaövningar här tyvärr :(
Vi korde Zoom haromdgn, gick ok, problemet var att halften av klafingriga foraldrarna inte kunde muta, men bra att de ror pa sig, nu borjar innesittandet vara riktigt trakigt, nasta vecka Pask, da ska jag fn aka ut ca 0530 till beachen vid sol uppgang o promenixa med jyckarna, vet ej om tillatet, men tror det, vi har ej full blown lock down, an sa lange, fick mail idag att ungarna ska kora graduation ceremony on line :confused:
 
Vi korde Zoom haromdgn, gick ok, problemet var att halften av klafingriga foraldrarna inte kunde muta, men bra att de ror pa sig, nu borjar innesittandet vara riktigt trakigt, nasta vecka Pask, da ska jag fn aka ut ca 0530 till beachen vid sol uppgang o promenixa med jyckarna, vet ej om tillatet, men tror det, vi har ej full blown lock down, an sa lange, fick mail idag att ungarna ska kora graduation ceremony on line :confused:
Vi kan iaf promenera i skogen utanför, sen har vi driving range ut på åkern ;)
Men jag har ju lyckats lagt på mig 3.5kg på 3 veckor här iaf :(
Kämpa på!
 
Tillbaka
Topp