Fokuset på kaffe ser jag;-)Slurkar min första kaffe idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fokuset på kaffe ser jag;-)Slurkar min första kaffe idag![]()
Vi korde Zoom haromdgn, gick ok, problemet var att halften av klafingriga foraldrarna inte kunde muta, men bra att de ror pa sig, nu borjar innesittandet vara riktigt trakigt, nasta vecka Pask, da ska jag fn aka ut ca 0530 till beachen vid sol uppgang o promenixa med jyckarna, vet ej om tillatet, men tror det, vi har ej full blown lock down, an sa lange, fick mail idag att ungarna ska kora graduation ceremony on lineVi har kört skola 3 veckor här medMin dotter kör också taekwondo, men sämre med hemmaövningar här tyvärr
![]()
Jäklar vad mysig klocka!Tudor och fysioterapeut
![]()
Trots att det är en Iphone7Fokuset på kaffe ser jag;-)
Vi kan iaf promenera i skogen utanför, sen har vi driving range ut på åkernVi korde Zoom haromdgn, gick ok, problemet var att halften av klafingriga foraldrarna inte kunde muta, men bra att de ror pa sig, nu borjar innesittandet vara riktigt trakigt, nasta vecka Pask, da ska jag fn aka ut ca 0530 till beachen vid sol uppgang o promenixa med jyckarna, vet ej om tillatet, men tror det, vi har ej full blown lock down, an sa lange, fick mail idag att ungarna ska kora graduation ceremony on line![]()
Tankte precis pa hur mkt man har tjockat till sig, vi ater ej mindre, tvartom, men taekwando och 2 schafrar raddar halsan lite...Vi kan iaf promenera i skogen utanför, sen har vi driving range ut på åkern
Men jag har ju lyckats lagt på mig 3.5kg på 3 veckor här iaf
Kämpa på!