• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Grönt är skönt!
IMG_20200404_130759-01.jpeg
 
Äntligen fått ihop modelljärnvägen som jag vill ha den, med fem separata strömkretsar och möjlighet att köra två tåg oberoende av varandra:
Järnväg 2020-04-04.jpg


Lyckades till och med köra en liten bit men lite dålig kontakt här och där efter att ha legat nedpackat i minst 15 år ... ;)
IWC I 2020-04-04 (trafo).jpg


Nu ska jag bara få hem en 22mm spånskiva om 1,8 x 1.2 meter och ett par bockar att ställa den på, sen jävlar ska vi få se hur mycket av det här som får plats ... :)
N-tåg 2020-02-12 (1).jpg
 
Äntligen fått ihop modelljärnvägen som jag vill ha den, med fem separata strömkretsar och möjlighet att köra två tåg oberoende av varandra:
Järnväg 2020-04-04.jpg


Lyckades till och med köra en liten bit men lite dålig kontakt här och där efter att ha legat nedpackat i minst 15 år ... ;)
IWC I 2020-04-04 (trafo).jpg


Nu ska jag bara få hem en 22mm spånskiva om 1,8 x 1.2 meter och ett par bockar att ställa den på, sen jävlar ska vi få se hur mycket av det här som får plats ... :)
N-tåg 2020-02-12 (1).jpg
Snyggt! Bra klockval också. Det är väl den Railmaster och Milgauss som är certifierade för modell järnväg :)
 
Tillbaka
Topp