Börjar bli suddigtMin klocka ikväll på min svensexa
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar bli suddigtMin klocka ikväll på min svensexa
![]()
Coolt, inget man ser varje dag!Ute och seglar, givetvis med en maxi marine diver på armen.
![]()
Very Nice!
Ska ju vara havskräftor
Skickat från min D5503 via Tapatalk
Drömmer om en keramisk vridring?Inne i dimman, igen! Suck.
![]()
Vad är det för fel att vara borgelig i valtider?Fick även höra att det är borgeligt att bära armbandsur... där ser man! (sagt av den vidrigaste människan jag vet men endå) haha tack för kompilmangen sa jag![]()
Väljer också efter rekorderlig tandborstnimg och tvagnimg, och den klockan har jag på mig när jag läser, placerad sen på nattuksbordet och sätts på armen senast 8 sek efter nyvaknande på morgonen.Faaaan det har ju varit söndag i över en timme och ingen dagens klocka. Vet inte hur ni andra gör men jag väljer innan sänggång.
![]()
Framsidan kommer efter bortkastad skönhetssömn![]()
Vågar man fråga vad som orsakar detta?Skämmer ut mig offentligt!![]()
Svårt val idag, så det för bli en Castro!
![]()
Nja...vid närmare eftertanke så får det nog bli en tråkig sub TT
![]()