Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är väldigt svårt o hitta en ranger som inte är fake eller franken. Jag letadeMer info?
Är inte Ranger en av dom mest mytomspunna Tudorklockarna.
Minns att jag letade efter en för ett par år sedan, men vågade aldrig slå till pga. alla skumma som finns på ebay.
34mm?Ja det är väldigt svårt o hitta en ranger som inte är fake eller franken. Jag letade
ett tag innan jag hittade en som såg ut som den skulle göra, jag mailade också med
Ross på tudorcollector för att få hans åsikter dom hjälpte väldigt mycket
Här finns det lite info om rangern, om hur man ser att den är fake och hur en äkta ska se ut bland annat!
http://tudorcollectormodels.blogspot.se/p/tudor-ranger.html
Yes, det stämmer!
Vänjer mig vid verkligheten under ny regering![]()
![]()
Just nu känns det som att solen slocknade och jag aldrig får bära en EXP2 Gen.2Solbränna är ju aldrig fel![]()
Hähähä, hade varit hos husman och skrivit på. Sollentunabo blir vi också....
Varmt välkommen, bra val!![]()
Bli inte för insnöad bara.Blir ett byte innan jag går och lägger mig! Blir trevligt att vakna upp med snö runt handleden...
![]()