Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg först ut som ett mätglas till stänkarenÄntligen slutat regna nu. Inte mycket att skriva hem om kanske, men en 3-4 mm räckte för att lösa upp gödningen som min fru hade på gräsmattan igår ...
![]()

Lite "påsaskit" gör ju alltid nytta. Hoppas det var från hönsen innehållet kom, för den sk...n "speedar" upp gräsväxten.//Äntligen slutat regna nu. Inte mycket att skriva hem om kanske, men en 3-4 mm räckte för att lösa upp gödningen som min fru hade på gräsmattan igår ...
![]()
Den Bezeln har gjort ett och annat! //![]()
Ute och luftar mina 50 åringar.
Mr Jones!Iväg och handlar tacos.
![]()
Och lite Coleslaw. Vad mera begära. Visst ja, en kall därtill !//Seiko och rubbade kamben![]()
![]()
![]()
Rubbat med bl.a. fänkålsfrön och senapsfrö, blir kul djup i tonenOch lite Coleslaw. Vad mera begära. Visst ja, en kall därtill !//![]()

Väldigt sugen på en automatisk Hydroconquest, vad tycker du om din?Spelar en NHL-match efter frukosten
(och märker att det är dags att göra rent handkontrollen...)
![]()