Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hopps du höll för näsan tillräcklig länge när du dök ” de däringa ” 1000 ” m.//Badar och dyker ett par tusen meter...
![]()
![]()
![]()
Oj vad jag inser att jag gjorde fel val vid köp av småbil tidigare i år. VW Polo Bluemotion med tre-cylindrig diesel på 75 hästar. Tur det finns en turbo så det åtminstone går att köra om till nöds.
Väldigt nöjd trots att det finns småsaker man stör sig på då det är en italienare. Men går bra i kurvorna och låter gött med sin 1,4l turbo med 180hk.Nöjd med gokarten? Väldigt sugen på att skaffa en själv
Får man fråga om nya bilen i en sån här tråd?Gör inget vettigt, först köraköra hyfsat nya bilen sen drickadricka lite!
![]()
![]()
Har en 500C med 1,2L och imponerande 69hk! Rolig att äga, parkera och se på. Attityd.Väldigt nöjd trots att det finns småsaker man stör sig på då det är en italienare. Men går bra i kurvorna och låter gött med sin 1,4l turbo med 180hk.![]()
CLS450. Coupé. Rätt märke åtminstoneFår man fråga om nya bilen i en sån här tråd?
A-class sedan?
Fina! Både klocka och bil
Snyggt!Precis klar med billyktpoleringen på V70.n, supernöjd!
Före:
![]()
Efter:
![]()