Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan man tänka sig en kvartsskadad dinka så finns också SS UTC Skydiver.Ooooo!!Veckovisning!! Det är fan inte lätt att hitta!
![]()
Tegimenterad? Riktigt bra skick för en tioåring.![]()
![]()
Sitter och jämför klockor jag köpt.
Gmt II -87
756 -10
Gmt är dock inte min längre utan gick vidare till sonen 2010.
756 kommer också stanna i familjen.
Klockan - ja.Tegimenterad? Riktigt bra skick för en tioåring.
Kanske inte tillfälle att ta en bild?Ute och kör manuell bil för första gången på över två månader efter att ha brutit benet.
![]()
Va ? Okej, hösten fina färger håller med. Dimma på morgonen över sjön. Solen kommer sakta värma upp naturen under morgonen. Håller med dig till vissa delar men varje årstid har sin tjusning även om det kan bli " jäk..." varmt en del av oss Nordbor under sommaren.//Längtar efter hösten
![]()
Jag är för fet för det här, har dock fungerande AC på Åland så from nästa måndag så kanske jag ångrar mig. Men jag gillar inte att ligga och svettas i soffan i kallingarna som en strandad säl...Va ? Okej, hösten fina färger håller med. Dimma på morgonen över sjön. Solen kommer sakta värma upp naturen under morgonen. Håller med dig till vissa delar men varje årstid har sin tjusning även om det kan bli " jäk..." varmt en del av oss Nordbor.//![]()
Det var min passagerare som tog bilden så det gick ypperligt.Kanske inte tillfälle att ta en bild?
Bror!Avslutar pizzakvällen med Grappa och espresso som sig bör![]()
ha ha ha , förlåt jag fick en bild framför mig //Jag är för fet för det här, har dock fungerande AC på Åland så from nästa måndag så kanske jag ångrar mig. Men jag gillar inte att ligga och svettas i soffan i kallingarna som en strandad säl...![]()
ha ha ha , förlåt jag fick en bild framför mig //![]()