Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plockar lunch
![]()
Otrolig match, vilka dueller alltså.Tittar på tennis!
Dom sänder hela den klassiska Wimbledon finalen från 1980 mellan Björn Borg VS McEnroe på SVT2.
Här snackar vi träracket, nätdomare, åtsittande tennisshorts och klassiska frottépanband...
Klassiskt är även bildformatet Hehe, ni som är i min ålder kommer väl ihåg 4:3 .
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack, den upplevs som en naturlig sommarklocka ska upplevas, den bara är där. Sen undrar jag om jag iaf som kommit till åren lite, har barndomsminnen i den färgen typ isglassar, tuggummin, läskedryck.Den där tycker jag verkligen är störtskön. Kan omöjligt finnas en vassare sommarfärg på en klocka.
Den var grym. Nästan som ett tuggummi med tatuering runt som man fick på huden med lite vatten.Ok så kom denna. @Scipio - sorry men jag ångrade mig.
Var med om en liknande situation för inte så längesedan och överlevde, haha. Dock rött box vin och ölkorv och ostbollar. Mätt och belåten.Det är kris!
Inte en öl kvar i huset så det blir ingen sedvanlig söndagspilsner. Ser ut som att jag får lov att tvinga i mig ett glas av min frus lådvin, men inte sjutton kan man väl äta jordnötter till vin ...?
![]()
"salt räddar allt" du kommer levande ut det på andra sida, det är ett löfteDet är kris!
Inte en öl kvar i huset så det blir ingen sedvanlig söndagspilsner. Ser ut som att jag får lov att tvinga i mig ett glas av min frus lådvin, men inte sjutton kan man väl äta jordnötter till vin ...?
![]()
Lider med dig, min vänDet är kris!
![]()
Fast jordnötter funkar väl till det mestaLider med dig, min vän![]()

Följer med spänning Ert lilla semesteräventyr. //Ja hörrni ni.
En veckas semester var det. Tälta sa dem, det blir kul sa dem. Tälta 3 nätter med familjen och systerns familj.
![]()
jaja. Vi testar.
Sätta upp tält i ösregn var ju inte helt smidigt. Men det gick, tyckte vi. Dock helt genomblöta..
![]()
Sen åkte vi iväg och bytte kläder, handlade lite osv.
När vi kom tillbaka:
![]()
Skiten hade blåst ner.
Reva i yttersta skiktet... fan.
Men vi ger inte upp ännu.
![]()
![]()
Vi ställer bilarna till vindskydd och drog fast linorna i bilarna.
![]()
Hur vi gör imorrn när vi ska iväg på tur vet jag inte.
![]()
Fortsättning följer.