Du har alltså dautat lite!Knappar lite till på datan...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har alltså dautat lite!Knappar lite till på datan...
![]()
@Affe, följer med stor spänning ditt projekt. Skall bli kul när det blir klart. Förresten, är du sponsrad av ett snörbolag med tanke på märket på dörren . Smygreklam !!!Längst in stod fönsterna som jag ska använda!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kollar avståndet till flaggan, eller har jag helt fel !//Ja, vad gör jag?
![]()
Skit i GMT, stereo gör comeback och blir sommarflugan 2020.Idag har jag gjort rent taket på kojan och lagt på mossmedel så det ska bli fint igen. Båten är fulltankad och jag kör stereo igen.
![]()
![]()
Promenad/jogg efter middagen och en bastu med smöris frun till kvällen, vi har det bra här i skogen
- lokal entrecote på grillen idag igen, går bra nu
Haha, jag har trixat och fixat lite själv. Det får duga tills jag får tag på en riktig !Originalet.![]()
Jag har en idé men är inte riktigt klar, återkommer.Skit i GMT, stereo gör comeback och blir sommarflugan 2020.
Sida note: status manus?
Väntade allt på en sådan kommentar.Haha, jag har trixat och fixat lite själv. Det får duga tills jag får tag på en riktig !
No stress! Är bara en nyfikenfis! Semestern är ju inte till för att jobba!Jag har en idé men är inte riktigt klar, återkommer.
Tänker att vi kör igång när jag är tillbaka efter semestern,