Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag låter dem ge mig sprit, sedan avslöjar jag att jag bara är 28...Stort grattis vännen! Bara att spela med...
Haha, låter som en planJag låter dem ge mig sprit, sedan avslöjar jag att jag bara är 28...
Grym bild, och klockaHittade en skatt vid slutet av regnbågen![]()
Tack så mycket!Grym bild, och klocka
Han är allt lite lik Chuck Norris.Jag och nya möglet ska tillsammans med Owe sortera in nytvättat Lego.
![]()
![]()
Tackar!Gratulera och Hip hip hurray. //![]()
Ute vid Hässlö? Där har man ju legat i beredskap mer än man vill minnas...Blev en riktigt skön kvällstur.![]()
![]()
![]()
Tack!Stort grattis!
Tack, njuter av samtliga!Grattis. HP 12 är fin, precis som klockan och tårtan.![]()
StämmerUte vid Hässlö? Där har man ju legat i beredskap mer än man vill minnas...
Åker förbi någon gång ibland bara för att titta på baracken som fortfarande står kvar och kunna säga till barnen att "tänk er, där bodde pappa i ett år". Får alltid ett ointresserat "mmm" till svar...Stämmer![]()
Grattis!Det firas någon slags födelsedag, omgivningen påstår att det är min. Helsicke heller, inte med de där siffrorna på tårtan...
![]()
![]()
Juli 1970 var något speciellt!Grattis!
Välkommen
Jag fyllde 50 i fredags!