Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis. HP 12 är fin, precis som klockan och tårtan.Det firas någon slags födelsedag, omgivningen påstår att det är min. Helsicke heller, inte med de där siffrorna på tårtan...
![]()
![]()
@Affe, följer med stor spänning ditt projekt. Skall bli kul när det blir klart. Förresten, är du sponsrad av ett snörbolag med tanke på märket på dörren . Smygreklam !!!![]()
Stort grattis vännen! Bara att spela med...Det firas någon slags födelsedag, omgivningen påstår att det är min. Helsicke heller, inte med de där siffrorna på tårtan...
![]()
![]()
Gratulera och Hip hip hurray. //Det firas någon slags födelsedag, omgivningen påstår att det är min. Helsicke heller, inte med de där siffrorna på tårtan...
![]()
![]()
Stort grattis!Det firas någon slags födelsedag, omgivningen påstår att det är min. Helsicke heller, inte med de där siffrorna på tårtan...
![]()
![]()
Vevar i luften? Skjuter boll mot ekorre i skogen? Eller prickar du måhända ett litet hål i gräsmattan?Ja, vad gör jag?
![]()
Skjuter, låter farligt !//Vevar i luften? Skjuter boll mot ekorre i skogen? Eller prickar du måhända ett litet hål i gräsmattan?