Gud så härligt. Egenfiskad aborre, det har jag nog inte ätit sen jag var barn!Fiskat idag: 15 abborrar, 4 mörtar och 1 gädda. allt utom abborrarna fick en andra chans
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gud så härligt. Egenfiskad aborre, det har jag nog inte ätit sen jag var barn!Fiskat idag: 15 abborrar, 4 mörtar och 1 gädda. allt utom abborrarna fick en andra chans
![]()
Ser ut som du spelat på Albatross. Stämmer det ? Spelat 18 hål eller 9 håls runda ! //
Nu är dom byxade och första koket går i morgon. det är fantastiskt gott!! Svårslaget i alla kategorierGud så härligt. Egenfiskad aborre, det har jag nog inte ätit sen jag var barn!
Tänkte köra dubbelpanerade smörstekta i morgon... mumsSå nu blir det stekt abborre med skirat smör och färskpotatis och eventuellt en gräddfilssås med färsk gräslök! Sorry @ Margarinkungen, snålvattnet rinner redan!
Huuvva va gott !Tänkte köra dubbelpanerade smörstekta i morgon... mums![]()
You bet! Men nu har det lugnat ned sigDu får hålla ordentlig i hatten om jag har förstått det rätt om du går ut i ovädret!![]()
Ja 18 hål, min hemmaplanSer ut som du spelat på Albatross. Stämmer det ? Spelat 18 hål eller 9 håls runda ! //![]()
Spelade den på 80 talet, kompisen jobbade på banan i Hovås (Göteborgs Gk ) så gratis greenfee på den tiden ! //Ja 18 hål, min hemmaplan