• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Aldrig fel med öl
20200715_200707.jpg

Minstingen i familjen har nu börjat äta gröt till frukost, detta innebär tydligen att jag inte får sitta i vardagsrummet och kolla Nyhetsmorgon jag måste sitta med i köket och äta frukost som en riktigt människa ;),
så det blev att snabbt införskaffa en till Apple TV och en liten Tv med passande fäste, så nu kan köra Telenor Stream även i köket (även klockrelaterat på youtube funkar :happyhappy:)

DB67EF92-A76D-49C7-895C-CB0C0BBDA9AB.jpeg

Det ÄR nåt speciellt med AMG! :cool:

Har inte upplevt det själv men har haft en A45 i kikarsiktet. Kungen av hot hatches

Har haft flera goda, ljuvliga år med en Honda FN2 som endast fallerar på bana egentligen där jag skulle vilja ha mer kraft. Annars är den grym rakt igenom.

Har gett mig f-n på att jag skulle ha en Honda fk2 eller en A45 denna sommar, vi får väl se. Är för ekonomisk och avhåller mig om priset inte känns iaf någorlunda rätt :happyhappy:

Tillbaka
Topp