Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glädjande besked från veterinären, Ryggkotan läker mirakulöst.![]()
Tänk att finns folk som misshandlar en katt i ett ”barnvänlig område” mitt på dagen.
Får jag tag i en sån, får jag nog fängelse.Glädjande besked från veterinären, Ryggkotan läker mirakulöst.![]()
Tänk att finns folk som misshandlar en katt i ett ”barnvänlig område” mitt på dagen.
Låter nästan som reklam för Mariestad alkoholfria öl ! //Umgås med mig själv...![]()
Kassettband är väldigt stabila. Faran är att det inspelade materialet kan ”vandra” mellan de upprullade tejplagren. Blir förbannat konstig reverb då...Kommer ni ihåg gamla kassettband? Har inte många kvar nu, mest är det inspelningar med band jag spelat trummor i men trist nog inte orkat föra över till digitalt. Måste nog ta tag i det nån dag snart innan innehållet blir för evigt förlorat ...
![]()
Kroatien?Blev ju gasen i botten till vuxen apoteket när man insåg att allt flyter på. Husdjur mår bra. Resan blir av.... Vem kan gissa vart?![]()
Helt rätt. SkålKroatien?![]()