S
Staafen
Guest
Haha! Riktigt snygg kombo som sagt.Efter smicker från @Staafen så fick Aerospacen med sitt nya Nato följa med på en cykeltur, blev väldigt bra och bekvämt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Riktigt snygg kombo som sagt.Efter smicker från @Staafen så fick Aerospacen med sitt nya Nato följa med på en cykeltur, blev väldigt bra och bekvämt
![]()
Yes, Hirsch ARNE. Gillar dom verkligen. Har ett antal i olika färg och bredd att byta med. Nuförtiden så kommer banden med "snabbstift". Både på gott och ont.(stiften går att pilla bort så "Old" typen av stift kan användas) //Är det ett sånt här band du kör
https://www.hirschstraps.com/collec...effect-performance-watch-strap-in-green-brown? Badvänligt?![]()
Spännande, berätta gärna mer om hur det fungerar!Testar en nykomling. Mitt första ur utan krona. Modellen är ett stycke urhistoria. Världens första 100% automatiska armbandsur. Ska ge mig ut på jakt efter ett exemplar för europamarknaden då dessa hade 2mm större diameter.
![]()
Kan väl säga ”du fick köpa hinken du ville ha så då kan väl jag köpa den där klockan jag vill ha”Ett klokt beslut. Så kallat leverage.
Riktigt trist.. :-(Tidiga Tudor GMT har enligt Internet ett problem med att datumhjulet inte gör som det ska och Internet verkar ha rätt
detta var första gången det hände och Hawkeye @laketwig uppmärksammade mig på det innan jag ens hade vaknat ordentligt, så det blir att lämna in och få det åtgärdat på garantin, men det får nog bli efter sommaren då det bara tar några sekunder att ”fixa” det