Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det skall var gött å leva, och gröt äter vi aldrig faktiskt aldrig. Möjligen åt jag gröt under min värnplikt men det är ju jä..... länge sedan. Ha,re bra //Äter ni alltid så fin och härlig mat eller är det bara att du inte fotar när det blir gröt och macka?
(och supercool certina!)
Inte trimmad? Eller är det gubbkörning som gäller @Margarinkungen Hälsningar //@ LESAVilar ut efter en glimrande dag här på Kongo
![]()
![]()
Så sant som det är sagt. Fast själv äter jag ofta grötJa, det skall var gött å leva, och gröt äter vi aldrig faktiskt aldrig. Möjligen åt jag gröt under min värnplikt men det är ju jä..... länge sedan. Ha,re bra //![]()
Ingen trimning, helt OEM och besiktning bokad på onsdag 09:30Inte trimmad? Eller är det gubbkörning som gäller @Margarinkungen Hälsningar //@ LESA
Ha, ha ,ha .Ingen trimning, helt OEM och besiktning bokad på onsdag 09:30
Hihi, nej den här ska vårdas och lämna i arv genom generationerna...Ha, ha ,ha .
Rätt grejor vid besiktningen men efter , vad händer då? Jackad kolv, nya drev och vips 15 km extra !//![]()
GT til meg og jernsulfat til gressmatten. Cheers.Det gör du rätt i //![]()
Jag förstår. F.... Kongo polisen är inte att leka med . Där i deras land håller man hastigheten, eller hur ? //Hihi, nej den här ska vårdas och lämna i arv genom generationerna...
vill inte ha med utländsk polis att göra, det gillar inte våra arbetsgivare
Hade en sån för leveranser när jag jobbade vitvarubranchen.
Första husbilen var en lt35:a med dieselsexa på 90 hästar...
Bra förstabilar man lär sig massor, meka bil och krångla med gasolkylskåp!
Friarstråt igen! //Är ute och försöker locka in buLLen med lite kattgodis!
![]()
![]()
Den klockan alltså. Hör av dig om du behöver en lunga eller liknande. HahaÄr ute och försöker locka in buLLen med lite kattgodis!
![]()
![]()