Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har väl aldrig plockat så mycket svamp som när jag hade lt:n!Känns som väldigt mycket historia när man kör dem, riktigt kul!
Air King?Morgondopp o gym...
![]()
Oj vad många på samma plats! Igelkottar är ju bland det gulligaste djur som finnsGick och skulle slänga ut kattmat till kottarna, hela familjen var på plats!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Njae, lite confusing kanske, finns air king med liknande “ concentric dial” tror jag det hetter, ngn far garna ratta om jag har fel, men dar tror jag det aven star air king, detta ar en vanlig OP 36, med lite special, cool dial tycker jag...Air King?
Ja, just de arabiska indexen som var så lika, men inte i övrigt. Fina klockor, alla dina rollar.Njae, lite confusing kanske, finns air king med liknande “ concentric dial” tror jag det hetter, ngn far garna ratta om jag har fel, men dar tror jag det aven star air king, detta ar en vanlig OP 36, med lite special, cool dial tycker jag...
c90 borde den heta?Grabben rastar mig med nya s90n.
![]()
![]()