• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sol och grön urtavla är ingen taskig kombo..!
D73267F9-209F-4A70-997E-71765378AA21.jpeg

Sitter i skuggan och prokrastinerar...
Tänkte träna. Men ju närmare ombyte jag kommer ju mer ångrar jag mig. Tänkte göra ...
100 Burpees
100 Sit-ups
150 armhävningar
200 Squats
100 Liggande rodd...
Tar några bilder till istället...
10CD86FE-FAC9-4D1F-8A6F-882E5AE6F4DC.jpeg

Äntligen kan jag börja handtvätts på riktigt igen. Gulfmacken har nyss öppnat en nyrenoverad tvätthall!
Kan börja tvätta på riktigt igen! :)
Gillar INTE automattvättar! :(
Handtvätt är nice! Tyvärr kan tvättande på tomten begränsas av miljöregler. Bra då med anläggningar där det går att handtvätta.
Och jag tar det lite lugnare med tvättandet numera. Förr förde jag tvättdagbok..

Handtvätt är nice! Tyvärr kan tvättande på tomten begränsas av miljöregler. Bra då med anläggningar där det går att handtvätta.
Och jag tar det lite lugnare med tvättandet numera. Förr förde jag tvättdagbok..
Har jobbat som bilvårdare, då avslutades varje dag med tvätt av egen bil...
Betydligt sundare tänk nu, tvättar när den är skitig! :)

Nu är hålet klart, tror jag o_O:D!

307A7BAF-A38B-4768-906D-4CEB54E1DC4D.jpeg

Hade velat börjat regla upp för dörren, men blev osäker på måtten, står bara 8 * 19, hm, frågan är ju om det är med karmen inräknat. Fakk, dörren kommer på tisdag, och dom svarar inte på telefon.

7F65120B-4A3E-4E41-9FC3-0B085184D90B.jpeg

A1434CE0-2323-4962-92F6-00AE51C948B8.jpeg

Senast ändrad:
Måste det blåsa så förbannat? Fjärde gången idag som jag får lov att resa upp krukorna ... :(
IWC DT 2020-07-25 (krukor).jpg
Känner igen problemet från mitt föräldrarhem. Morsan hade en massa krukor i trädgården och de välte lite nu och då. Då tog far min och borrade tre hål i botten på respektive kruka. I dessa hål innan man fyllde på jord och blommor så satte man i långa spikar. Det blev som tre långa piggar att sticka ner i marken. Vips så stod krukorna pall för vinden. Förutsättningen är ju att krukorna står på ett mjukt underlag//:)

Tillbaka
Topp