Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen kan jag börja handtvätta på riktigt igen. Gulfmacken har nyss öppnat en nyrenoverad tvätthall!Stillar min tvätt-ocd. Men dör en smula inombords pga automattvätt. Den var ju borstfri i alla fall.
![]()
Länge sedan jag åt en Deep dish!![]()
Lunchtime. "Piiiiiitttzzzza" ! //
![]()
Eller hur! Tänkte lämna in den på Polestar-optimering också.Schysst med T6a
Handtvätt är nice! Tyvärr kan tvättande på tomten begränsas av miljöregler. Bra då med anläggningar där det går att handtvätta.Äntligen kan jag börja handtvätts på riktigt igen. Gulfmacken har nyss öppnat en nyrenoverad tvätthall!
Kan börja tvätta på riktigt igen!
Gillar INTE automattvättar!![]()
Har jobbat som bilvårdare, då avslutades varje dag med tvätt av egen bil...Handtvätt är nice! Tyvärr kan tvättande på tomten begränsas av miljöregler. Bra då med anläggningar där det går att handtvätta.
Och jag tar det lite lugnare med tvättandet numera. Förr förde jag tvättdagbok..
Hahah :')Eller hur! Tänkte lämna in den på Polestar-optimering också.![]()
Såg ju riktigt gott ut!!![]()
Lunchtime. "Piiiiiitttzzzza" ! //
![]()
Känner igen problemet från mitt föräldrarhem. Morsan hade en massa krukor i trädgården och de välte lite nu och då. Då tog far min och borrade tre hål i botten på respektive kruka. I dessa hål innan man fyllde på jord och blommor så satte man i långa spikar. Det blev som tre långa piggar att sticka ner i marken. Vips så stod krukorna pall för vinden. Förutsättningen är ju att krukorna står på ett mjukt underlag//Måste det blåsa så förbannat? Fjärde gången idag som jag får lov att resa upp krukorna ...
![]()