Tack! Jag är själv väldigt nöjd med resultatet. Poor man's Doxa typLyfter klockan rejält med den länken. Från vart är den Bor länken?
Köpte från Uncle Seiko. Se nedan.
https://www.uncleseiko.com/store/p161/beadsofricebabyturtle.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Jag är själv väldigt nöjd med resultatet. Poor man's Doxa typLyfter klockan rejält med den länken. Från vart är den Bor länken?
Väldigt trevlig samling måste jag säga! Vad ska in i det tomma facket?Nu har frugan piffat till klockförvaringen med blommor och någon sorts vas..
Salo, ja, vilken lirare! VIK nöp honom från SIF (Surhammars IF) som så många andra dom tagit därifrån. Jag är född nästgårds Sura så lite hatkärlek till VIK därvidlag, men visst måste man hålla på VIK ändåGött att NHL startar i natt! Mitt lag Islanders som jag har hållit på sedan 80-talet, inleder mot Panthers.
Fick denna av Salo när jag hjälpte han att slänga upp en tv på väggen för många, många år sedan! Han är väl ingen Klocknörd som vad vi är, men han kör med en Rolex 14270 på handleden.
Nu är du allt bra tidig Dude, man får inte börja öppna några luckor förrän 1 december, det 'r sen gammalt !
Måste väl ändå ses som ett erkännande och acceptans. Grattis!Nu har frugan piffat till klockförvaringen med blommor och någon sorts vas..
Tackar!Snygg bild!
Tack för länkenTack! Jag är själv väldigt nöjd med resultatet. Poor man's Doxa typ
Köpte från Uncle Seiko. Se nedan.
https://www.uncleseiko.com/store/p161/beadsofricebabyturtle.html
Myser lite i min ensamhet, kunde haft det sämre