Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi hälsar på i Motala, kommunismens högborg!
![]()
![]()
Får hoppas det löser sig!Dryg/orolig väntan på att förhoppningsvis få ut Frugis från sjukhuset...Akutinlämning av henne för en stund sen.. Anhöriga får ju inte följa med in i dagens C-läge..
![]()
Ja häftig ställe var där för 14 dagar sedan.Stämmer @Been helt fantastiskt ställe. Där skulle man bo![]()
Nu har jag iaf äntligen fått meddelande från Frugis. Men än har ingen läkare hunnit kolla henne.. Bara hoppas jag får ut henne ikväll så man kan rulla hemåt igen. Perfekt avslut på semestern....Får hoppas det löser sig!
LOST!
Hur hamnade du på en Ö?
Vad du än gör, öppna inte luckan!
Okej! KulJa häftig ställe var där för 14 dagar sedan.
Snygg bild!Stora sandön idag!
![]()
Håller tummarna för att det ska gå bra!Nu har jag iaf äntligen fått meddelande från Frugis. Men än har ingen läkare hunnit kolla henne.. Bara hoppas jag får ut henne ikväll så man kan rulla hemåt igen. Perfekt avslut på semestern....![]()