• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Uyytreyqwertyuioåäölkjhgfdsazxcvzxcvbn m,.1234567890-/:;()kr&@.,?!',"qqfhuuytgghhcvbhbkjjvkkllöä.mvvczxccxxccccccxsadddgrekkkopåhkljklööäääääåårrrrttyyyyyuuiiiikkoloppiäöäå.mmnbbnkllkkkkkklkkkkkkkkkkzbnm,,.....,mån mmmm,mm,mmkjjjjjkjjkkkkkkkkiiiiiiiuutiiiiiiiiiiuuyttxzxxxxxxdxdgoouiughuuuiiiookjjjjlllööööllööölggokllöö.ää...ää,hghggyygyygffchhvhjjjhgyyttrr

Fan vad surt vad ska de med skiten till?

Hoppas de löser sig väl cheers Chuck

Men för i helvete!
Fan vad dom slet sönder allting.. ny instrumentpanel på det där då? Lär ju finnas fina verktyg märken i den nu...

Det är ett jävla otyg som borde bestraffas med kölhalning. Började förra veckan enligt bilden
20140922_080454.jpg

Hände mig i somras, dock med hyrbil. Glad att jag hade full försäkring med självriskseliminering men blev av med en del personliga tillhörigheter. Jäkla pack.

Nej! Surt som rävens rönnbär. Tråkigt.

Det är skit, jag är väldigt pedantisk av mig. Är exempelvis orolig för dörren och hur de kommer att få till det med lacken.

Två säten har fått revor, delar av instrumenteringen har fått repor/blivit skadat.

I passat så sitter huvudenheten med 4 torx när väl ramen runt enheten är borta = väldigt enkelt att stjäla.

Det är skit, jag är väldigt pedantisk av mig. Är exempelvis orolig för dörren och hur de kommer att få till det med lacken.

Två säten har fått revor, delar av instrumenteringen har fått repor/blivit skadat.

I passat så sitter huvudenheten med 4 torx när väl ramen runt enheten är borta = väldigt enkelt att stjäla.

Så enkelt men ändå så ska apjävlarna ha sönder...

Härligt att höra!
Det är nog lite därför som vi håller på och fotograferar våra klockor.

Precis!
Fotar du med telefonen eller "riktig" kamera?
Själv börjar jag bli sugen på att skaffa en bra kamera, inte system nödvändigtvis, men något som är bättre än min iphone 5s och min 4 år gamla stöttåliga skitkamera =)

Jag kör både iPhone och olika kameror. Dagens bild är tagen med en Nikon D600. Tyvärr får den ofta stanna hemma pga storlek.

• Like
Reactions: Wii
Tillbaka
Topp