Uyytreyqwertyuioåäölkjhgfdsazxcvzxcvbn m,.1234567890-/:;()kr&@.,?!',"qqfhuuytgghhcvbhbkjjvkkllöä.mvvczxccxxccccccxsadddgrekkkopåhkljklööäääääåårrrrttyyyyyuuiiiikkoloppiäöäå.mmnbbnkllkkkkkklkkkkkkkkkkzbnm,,.....,mån mmmm,mm,mmkjjjjjkjjkkkkkkkkiiiiiiiuutiiiiiiiiiiuuyttxzxxxxxxdxdgoouiughuuuiiiookjjjjlllööööllööölggokllöö.ää...ää,hghggyygyygffchhvhjjjhgyyttrr
Fan vad surt vad ska de med skiten till?
Hoppas de löser sig väl cheers Chuck
Men för i helvete!
Fan vad dom slet sönder allting.. ny instrumentpanel på det där då? Lär ju finnas fina verktyg märken i den nu...
Det är ett jävla otyg som borde bestraffas med kölhalning. Började förra veckan enligt bilden![]()
Hände mig i somras, dock med hyrbil. Glad att jag hade full försäkring med självriskseliminering men blev av med en del personliga tillhörigheter. Jäkla pack.
Nej! Surt som rävens rönnbär. Tråkigt.
Det är skit, jag är väldigt pedantisk av mig. Är exempelvis orolig för dörren och hur de kommer att få till det med lacken.
Två säten har fått revor, delar av instrumenteringen har fått repor/blivit skadat.
I passat så sitter huvudenheten med 4 torx när väl ramen runt enheten är borta = väldigt enkelt att stjäla.