Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mellanfest med hollow123 detta skulle bli en kväll med "någon bärs". Ni vet redan hur det kommer sluta...
![]()
(PS. Redan suddigt. DS.)
Väntar på att det ska bli måndag !
Igenkänningsfaktorn är högDet vanliga som familjefäder och kära par gör en fredag:
Sitter/halvligger i soffan
Kudde på magen/knät med laptop/padda ovanpå KS online 4 timmar framåt
Öl/vin på bordet, ev whiskey jaeger och börjar skratta högt åt gamla trådar eller Alf Sjödals paketöppning (tjejen hyschar en)
Chips och gottit ätes hårt
Idol på TVn
Tjejen surfar på mobilen intaget av alkohol är mindre för hennes del
Kanske tjuvröka i carporten strax
faken luuuuv it![]()
Ätit upp en låda ferrero rocher nu och två chokladbollar. Nu avnjuter jag kaffe och häng här på ks i väntan på att mina extremt sega vänner som skulle varit här vid 8 ska komma förbi så jag får min middag och bullbak.
Kass kvalité ber om ursäkt för det.
Jag har nog ta mig fan cheatday varje dag sen jag bytte till crossfit. Plockade på mig två extra pass den här veckan också varav ena imorgonFunkar!! Cheatday eller?![]()
En annan såg framemot helgen efter en lång arbetsvecka, meen så ska det jobbas ännu mer övertid imorgon. 65h totalt denna vecka, dags att sätta sig och kolla nästa klockköp..![]()
![]()