Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid kul med nya band. Några fler bilder? och vilken typ av band är det?
Oj j*klar! Var är du? Den utsikten var ju otrolig!Äter frukost men vilken utsikt
![]()
![]()
Como sjön stället heter LeccoOj j*klar! Var är du? Den utsikten var ju otrolig!
Otrolig utsikt som sagt! Njut och ha det gott!Como sjön stället heter Lecco
Tack, skall åka runt hela como idagOtrolig utsikt som sagt! Njut och ha det gott!
Frugan har varit där på en väns möhippa men tyvärr har jag inte besökt Como än. Har hört att det är underbart!![]()
Tack, skall åka runt hela como idag![]()
Ja det är lätt ett ställe som måste besökas men även garda sjön som jag var i tre dagar är magiskt fintFrugan har varit där på en väns möhippa men tyvärr har jag inte besökt Como än. Har hört att det är underbart!
Tack för tipset! Lägg gärna upp fler bilder och ha det gott nu!Ja det är lätt ett ställe som måste besökas men även garda sjön som jag var i tre dagar är magiskt fint
Det skall jag göraTack för tipset! Lägg gärna upp fler bilder och ha det gott nu!
Grattis till faderskapet och lillen som har turen att få åka hem i cab med pappa @Affe ! Ruggigt trevliga maskiner de där och bra kvalitet!Blev precis en stolt pappa till en 1,3 kg Festool ETS EC 150/5 EQ-plus. Nu ska det hem i slipas...
![]()
![]()